2015. február 16., hétfő

8. fejezet Nixy ∞

Sziasztok, én egy pár részt kihagytam, mert nem nagyon volt ötletem, úgyhogy gondoltam a buli előttről folytato.  Remélem nem haragszotok :)


Lou a buli előtt egy órával jött értem. Harry a szobájába volt, így észrevétlenül bejutottunk a szobámba. Annyira dögös volt, fekete csőfarmerbe, és sötétkék laza pólóban mért végig. A reakciója pedig csak dobott rajta. Alsó ajkába harapva túrt a hajába. Ettől csak még szexisebb lett.  Szinte szikrázott a levegő köztünk. Louis a háta mögötti ajtót könnyen bezárta. Majd lassan elindult felém
- Írtó dögös vagy, a buliban nagyon szemmel kell majd tartsalak, nehogy valaki elragadjon.
-Azt hiszem élvezni fogom a megőrzést- mosolyogtam pimaszul.
-Teszek róla hogy így legyen suttogták a puha ajkak, és a következő pillanatban be bizonyította hogy komolyan gondolta. Ajkaink olyan forrón értek össze, hogy szinte perzselt. Minden érintését még percek múlva is éreztem a bőrömön, kezdtem elveszteni a fejemet, egyre jobban vágytam az apró csókokra, és az óvatos érintésekre. Ujjai felfedező útra indultak a hátamon, majd lassan elkezdte lehúzni a ruhám cipzárját. Nem húzta le teljesen, es nem vette le rólam, pont csak annyira, hogy a hátamat ne takarja. Puha ujjaival a melltartó csatommal játszott ugyanis apró gyöngyökkel volt díszítve. Hirtelen felkapott, oda vitt az ágyamhoz, es óvatosan hanyatt döntött. Fölém hajolt,es úgy kezdett csókolni. Apró puszikkal lepte el a nyakamat, amikor megcsörrent a telefonom. De nem a szobámból szólt, hanem a nappaliból.
-Basszus a nappaliba hagytam.- lépteket hallottam, majd Harry hangját.
-Nix! Hany keres.
-Ömmm mondd neki hogy vissza hívom.
-De azt mondja nagyon fontos lenne beszélnetek.
-Jó akkor tartsa egy picit, éppen öltözök.- Lou gyorsan felhúzta a cipzáram.
-Maradj, vagyis menj oda, mutattam a szekrényem mögötti részhez. Mint egy szófogadó kiskutya oda szökellt.
Kinyitottam az ajtóm, és Harry zöld szemei úgy pásztázták a ruhám mintha egy kirakatba lennék.
- Nem kihívó ez egy kicsit?
- Egy buliba?
- A húgom vagy! Így mindenki le akar majd fektetni!
- Leszarom a mindenkit, amugy pedig Louissal vagyok elfelejtetted ?
- Nem, nem is tudnám....
- Ok.
Kikaptam a telefont a kezéből, es bezártam az ajtót. Lou kijött a takarásból, es elterült az ágyamon.
- Na szia - szóltam a telefonba
- Szia figyu szólj már annak a barom tesómnak hogy néha felvehetné a telefont! Es amugy pedig lassan érkeznek a vendégek, szval gyertek!!
- Oké mindjárt indulunk, vigyek valamit ?
- Ah minden van. Csak gyertek már!
- Jó jó sietünk!- és le is tette.
Louis föle hajoltam, és onnan csókoltam meg.
- A húgod azt üzeni hogy húzzunk már - nevettem, és a hasára ültem
- Így max maradásra tudsz bírni.- mosolygott elégedetten.
- Jó lenne
Majd felült, így az ölébe kerültem, széttett lábakkal, amit egy perverz vigyorral díjazott, én pedig nevettem. Egyik kezét a combom, másikat pedig a fenekem alá csúsztatta, és ahogy felállt két kezével megtartott a derekánál,  ugyan abba a pózba amibe voltam. Óvatosan letett, majd egy puszit nyomott a homlokomra. Elkezdtem felvenni a cipőm, legszívesebben egy fekete vans-be mentem volna, de az nem igazán illett a ruhámhoz. Ameddig én szarakodtam, Lou azért kicsit rendbe szedte a haját, mert túlságosan is szét túrtam. A tükörből figyelt.
-Semmi kedvem bulizni.
-Nekem sem - mosolyogva ismét végigmért. és elégedett mosollyal kinyitotta elöttem a saját szobám ajtaját. Lépteket hallottunk, villámgyorsan tettem egy 180 fokos fordulót, és vissza löktem a szobámba Lout, és gyorsan magunkra zártam az ajtót.
- Lehet hogy a hátsó ajtón kéne kimenned, kicsit félreérthető lenne, főleg Harry számára.....
- Jogos, akkor nem sokára találkozunk.- Kacsintott, és mosolyogva ki ment. Picit igazítottam a sminkemen, és a hajamon, billegtem a Tükör előtt, és már csöngettek is.
-Kinyitom!-  üvöltöttem, és szinte futottam az ajtóhoz.
- Szia, rég láttalak.
Harry pont akkor jött ki a szobájából, amikor Lounak ajtót nyitottam.
-Mehetünk?
- Persze.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése